Vanha jäsen, näin kirjaudut Yhdistysavaimeen!

13.6.2018

Jäsensivut linkki, josta voit luoda uuden salasanan. KLIKKAA kuva isommaksi nähdäksesi sen!

Näillä ohjeilla pääset kirjaantumaan yhdistysavaimeen ja luomaan uuden salasana itsellesi, jolloin jäsensivut ovat käytössäsi.

Ohjeet jäsen sivuille kirjaantumiseen vanhoille jäsenille!

Sivun ylälaidassa olevaa jäsensivut linkkiä klikkaamalla pääset kirjaantumissivuille. Ensimmäisellä kerralla sinun on luotava uusi salasana itsellesi.

Salasanan luominen onnistuu klikkaamalla Unohditko vai haluatko luoda salasanan? –linkkiä kirjautumisikkunassa.

Käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoitteesi, jonka olet ilmoittanut liittyessäsi jäseneksi, tai jonka olet viimeiseksi päivittänyt jäsentietoihisi. Saat tällöin linkin, joka on voimassa 24h ja jossa voit luoda salasanan itsellesi.

Huomioithan, että salasana on oltava kuusi merkkiä pitkä, ja sen on hyvä sisältää numeroita, sekä isoja ja pieniä kirjaimia. Ethän käytä salasanaa, joka on käytössä samalla sähköpostiosoitteella muissa palveluissa!